Honnan ered vajon a késztetés, a vágy, hogy megfejtsük az élet nagy titkait. Amikor a még a legegyszerűbb kérdésekre se tudjuk a választ. Miért vagyunk itt? Mi a lélek? Miért álmodunk? Okosabb lenne talán, ha nem kérdeznénk. Nem kutatnánk. Nem sóvárognánk, de az ember természete nem ilyen, sem a szíve. Nem ezért vagyunk itt... Ez hát a késztetés. A vágy, hogy megfejtsük az élet nagy titkait. De végül is mit számít mindez, ha az emberi szív csak legapróbb pillanatok értelmét képes felfogni. Itt vannak. Közöttünk, az árnyékban a fényben. Mindenütt. Vajon ők tudják már?
Az oldal alapítása: 2013. szeptember (A játéktéren 1988-ban járunk.)
Belépés
chatbox
promónk
Kukkants be az általunk fenntartott két másik oldalra is, ha egy másik világra is kíváncsi vagy, amit szintén mi igazgatunk. :)
Alább olvasható pontosabban, hogy miről is szól ez az egész, hogy mik a szabályok és ha bármi kérdés van, akkor is ide lehet írni és megy majd rá válasz minél előbb az időnk függvényében természetesen.
Akik jelezték, hogy jönnének eddig: Scott Jean Jamie Faye Hiraneth Dakota Casey Eris Anastasia Gabriel Tatjana Federico Sheela Arthur Carrie-Ann Nathan Serena
Bekapcsolódás, részvétel: Értelemszerűen, ha valaki részt vesz a mesében, olyan játékot ne kezdjen, ami a mese után játszódna, maximum olyat, ami előtte, vagy ami már eleve folyamatban van, hiszen egyébként nem tudná, hogy itt mi történt és mit jászon ki a normál jelenbeli játéktéren. Idő közben érkező karakterek, játékosok is részt vehetnek majd az eseményekben, akár később bekacsolódva, ha pl. ők az ország egy más pontján léptek át egy kapun és később találják csak meg a csapatot teszem azt.
Játéktér, világleírás A sztorinkban van egy jelenlegi főellenség, akiről egyelőre nem nagyon tudja senki sem, hogy kicsoda, talán az ő ténykedése miatt, talán csak véletlenül, ez majd a mese során derül ki, de a környéken sok felé random időkapuk nyíltak. Hasonlóan, mint az Aranyiránytűben, aki látta a filmet/olvasta a könyvet. Afféle hasadékok, amik mind ugyanabba az időbe nyílnak, de más más helyen jöttek létre teljesen random, de ha valaki átlép rajtuk rövid időn belül bezárulnak. Aki belép egy ilyen kapun, véletlenül, szándékosan, kíváncsiságból az átkerül a világunk jövőjébe, pontosabban 2037-be. Abban az idősíkban a világ egészen más, mint amit most ismerünk. Egészen lepusztult minden, a levegő nagy koncentrátumban porral van megtelve, ezért nappal is félhomály uralkodik. A mutánsokat üldözik és azokat is, akiknek mutáns lehet a leszármazottja. Hasonló világot képzeljetek el, mint amilyen az X-men - The days of future past-ben volt. A lényeg, hogy ebben a jövőbeli világban az épületek nagy része romos, szinte teljesen lakhatatlan, nincs technika és áram is csak az olyan központi helyeken, amelyeket a mutáns ellenes szekció birtokol, ebből sincs túlságosan sok. A tiszta víz, a normális élelem mind hiánycikknek számít, az utcán mászkálni nem igazán lehet és csak elszeparált városok vannak, ahol tisztavérű emberek élnek, ők is katonai felügyelet alatt, ahol élhetőek a körülmények. A szabadon lévő mutánsokra mutánsvadász robotok vadásznak, melyek képesek ellenállni és harc közben fejlődve támadásba is lendülni a mutáns képességek ellen, szinte legyőzhetetlenek, legalábbis rendkívül nehéz, főképp csak erőteljes összefogással. És ha ez még nem lenne elég úgy tizenöt évvel ezelőtt Stryker és csapata, akik az egész apokalipszis kialakulása mögött állnak szabadjára engedtek egy vírust. Ez a vírus csak a mutáns génnel rendelkezőket támadja meg és harapás, karmolás útján terjed. Azt, aki elkapja a fertőzést néhány óra, vagy az ellenállásától függően néhány nap alatt teljesen legyengíti (ez azt jelenti, hogy még a spontán regenerációval rendelkező mutánsokat is leteríti, csak őket lassan), hogy végül afféle zombiszerű állapot uralkodjon el rajtuk. Nem tudni, hogy erre a betegségre van-e ellenszer, de aki elkapja agresszívvá válik, teljesen elhagyja emberi tudatát, válogatás nélkül megtámad bárkit, mintha pl. veszett lenne, de nem hal meg, tehát nem válik teljes mértékben szó szerint zombivá. Külsejükben ezek a mutánsok ziláltabbak, a bőrük kivilágosodik, beteges a külsejük, ugyanis nem igazán emberi táplálékot vesznek magukhoz, hanem azt, ami ehető és amit találnak, akár nyersen is felzabálják a mókust, vagy embertársaikat, vagy amit lelnek. Az étkezésük viszont úgy működik, mint egy átlag emberé, nem mindent akarnak megenni válogatás nélkül, csak akkor esznek, amikor egy normál ember is éhes, de ezen kívül is agresszívak, támadnak.
Időtartam: A játék időtartama a jövőben egy évet ölel fel, tehát 2016. október 1-éig tart, addig lesznek nyitva az itteni fórumok. Amennyiben valakinek elhúzódik a játéka esetleg húzhatja tovább, nem fogunk szándékosan félbeszakítani semmit sem, ami fontos valakinek. A jelenben ellenben ez csak pár napot ölel fel. Amikor majd visszatérnek a karakterek, akkor az eredeti idejükben összesen csak két nap telt el. Ez a maradó karik szempontjából lehet ugye fontos, nem azt kell velük kijátszani, hogy a barátom, barátnőm, húgom, férjem egy éve felszívódott, csak két nap esett ki náluk.
Helyszínek: A járatok természetesen csak időben nyílnak, tehát térben mindenki oda kerül át, ahol eredetileg is volt. Fontos, hogy a helyszíneket én fogom nyitni, nem pedig ti és ezúttal akár az is lehetséges, hogy egy helyen többen is játszanak párhuzamosan, de természetesen címezzétek a hozzászólásokat, hogy kinek szól, hogy ne keveredjenek össze a játékok. Nem szeretném, ha sok felesleges helyszín lenne, amik aztán nem lesznek végigjátszva, ha a játékosok közben felszívódnak, ezért lesz ez a rendszer. Helyszínt természetesen lehet kérni, én nyitok egy-két alapot, de rendeléseket itt lehet leadni bátran.
Mesélés: A játék maga első körben játéklehetőség, esemény lesz, nem azonnal kezdünk bele a komolyabb mesélésbe, de minimum 2-3 mese is lesz majd az egy év alatt, amiben nyomozni lehet. Ebben a fórumban fogom/fogjuk jelezni, ha konkrét mesét írnánk ki, ha ezen kívül bárkinek kérdése van nyugodtan szóljon és válaszolunk, ha nem biztos magában. Természetesen saját magatoknak njk-kat, támadásokat a "zombi" mutánsok által, vagy robotok által bátran bemesélhettek, csak értelemszerűen fő szálat, hogy "találkozom a főellenséggel" nem, hiszen a fő szálat azt mi fogjuk majd csepegtetni.
NJK-k, jövőbeli ének: A jövőben természetesen van rá esély, hogy összefut az ember akár a saját jövőbeli énjével, vagy pedig ismerősének a jövőbeli énjével. Úgy fogjuk ezt a jövőt kezelni, mint egy alternatív valóság, tehát ha visszatérnek a karakterek a jelenbe, akkor értelemszerűen nem kell készpénznek venni, hogy Raven hozzáment Farkashoz, hiszen ha a karakterek sikeresek, akkor eleve akár az apokalipszis is elkerülhető. ^^ Az viszont fontos, hogy canon karaktereket ne nagyon meséljetek be a saját játékotokba, vagy ha nagyon erre van igényetek, akkor előtte egyeztessétek velünk van-e tervünk velem, amivel így szembe mehettek. Teszem azt, ha Eric az ellenállás vezetője, akkor ne kerüljön elő egy független játékban, mint kísérleti alany, akinek elvették az erejét.
Időparadoxon: Mint minden játékban, ami a jövőben játszódik esély van rá, hogy időparadoxon alakul ki, hiszen ha egyszer jártatok a jövőben, akkor a jövőbeli éneteknek erre akár emlékeznie is kellene. Ez jelen esetben azért nem történik meg, mert abban a pillanatban, hogy átléptetek a kapun a jövő fonala ketté vált, egy valódi és egy alternatív jövőre. Az alternatív jövőt ti befolyásoljátok és a mostani, majd a visszajutás utáni cselekedeteitek, az amibe pedig juttok egy alternatív jövő, ami amikor visszakerültök megszűnik létezni. Talán a Vissza a jövőbe sorozatban volt erre egy jó kis levezetés, hasznos sorozat időparadoxon fanatikusoknak.
Remélem, hogy sikerült mindent összefoglalnom, amit akartam, ha mégis akad kérdés, akkor sikítsatok. Nem sokára bedobok pár helyszínt is és el is lehet kezdeni bátran játszani.