|
welcome
Honnan ered vajon a késztetés, a vágy, hogy megfejtsük az élet nagy titkait. Amikor a még a legegyszerűbb kérdésekre se tudjuk a választ. Miért vagyunk itt? Mi a lélek? Miért álmodunk? Okosabb lenne talán, ha nem kérdeznénk. Nem kutatnánk. Nem sóvárognánk, de az ember természete nem ilyen, sem a szíve. Nem ezért vagyunk itt... Ez hát a késztetés. A vágy, hogy megfejtsük az élet nagy titkait. De végül is mit számít mindez, ha az emberi szív csak legapróbb pillanatok értelmét képes felfogni. Itt vannak. Közöttünk, az árnyékban a fényben. Mindenütt. Vajon ők tudják már?
Az oldal alapítása: 2013. szeptember (A játéktéren 1988-ban járunk.)
|
|
promónk
Kukkants be az általunk fenntartott két másik oldalra is, ha egy másik világra is kíváncsi vagy, amit szintén mi igazgatunk. :)
|
last posts
► Konyhaby Jean Grey Szomb. 28 Ápr. - 17:19 ► Folyosókby Jean Grey Szer. 21 Márc. - 17:51 |
Top posting users this month | |
i'm here
Jelenleg 26 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 26 vendég :: 1 Bot Nincs A legtöbb felhasználó ( 56 fő) Vas. 6 Szept. - 22:27-kor volt itt. |
| | |
ember I just believe my eyes Play By : Rose Byrne
Hozzászólások száma : 433
Kor : 37
| Tárgy: Beszélgetés kötetlenül Kedd 20 Aug. - 13:40 | |
| First topic message reminder :
Itt tudtok mindenféléről beszélgetni, úgyhogy csak bátran! |
| | |
Szerző | Üzenet |
---|
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Pént. 13 Szept. - 19:07 | |
| Segítetek karit alkotni? ^^
Hozok egy független, felnőtt női karit, akinek a képe Emilie de Ravin lesz, sötét hajjal, Belle a Once Upon a Time-ból. (https://i.imgur.com/cR75Z.jpg) Karikép még nincs választva. : ) A névvel viszont elakadtam. Rövidet akarok, a vezetéknév lehetőleg egy szótagú, maximum kettő, de... Rose Young, Rose Lynn, Rose... Blake, Rose Blair, Rose Brooks, Rose Moore...? A képessége valamiféle jövőbe látás lesz, meg nem tudom simán víiókkal, vagy álmokkal, vagy érintés útján, vagy megfesti, vagy egyéb módon, de jövőbe látás, és született jómódú lesz, de egyre gazdagodó, mert a képességét felhasználta egyszer a lottó ötösre. A szemét. : D Mutánsneve még nincsen, előbb legyen sima neve. ^^ |
| | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Pént. 13 Szept. - 17:29 | |
| Or not. Csak ha ráhozzák a frászt. Majd elválik ki lesz a legkegyetlenebb tanár, hogy ijesztgesse és kihozza a képességét. : D |
| | |
Play By : Haley Ramm
Hozzászólások száma : 47
Kor : 26
| | | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Pént. 13 Szept. - 17:12 | |
| Én csak azt tudom, hogy Meg őszszerencsétlenség lesz és semmiben nem lesz jó előreláthatóan, csak a "mugli" tárgyakban lesz szorgalmas és ügyi. : D |
| | |
Play By : Haley Ramm
Hozzászólások száma : 47
Kor : 26
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Hétf. 9 Szept. - 11:01 | |
| Kíváncsi leszek majd, hogy milyenek lesznek majd az órák! *-* |
| | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szer. 4 Szept. - 12:15 | |
| Én vagyok a legszebb, ezt mindenki tudja, még az adminok kiíráshoz is illek. : P Sulis gépnél vagyok, most néztem meg egyben a dizis és vuuuhhuuu nagyon jó, nagyon tetszik, otthoni gépen nagyon-nagyon voltak a képek (nagyon ősrégi laptop, más felbontás), de itt egyben van az egész és nagyon csini. : ) |
| | |
Törvényen kívüli our time is coming Play By : Főkarakter
Hozzászólások száma : 5
Kor : 28
| | | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Vas. 1 Szept. - 22:40 | |
| Még egy színmániás. : P Nekem jól fog állni a diák-kék és kész. ^^ |
| | |
független loneliness is a gun Hozzászólások száma : 10
Kor : 29
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 31 Aug. - 23:07 | |
| Én szeretnék a Függetlenek csoportba kerülni a macskámmal. A csoport színe úgyis passzol a bundám színéhez. |
| | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 31 Aug. - 19:19 | |
| Köszönöm szépen mindegyiket. ^^ Nekem is nagyon bejön a hugicám, de még évek, míg előkerül, pedig kicsi Megnek nagyon hiányzik. És ha értenék a ps-hez én is csinálnék olyan képeket - olyanokat is lestem, amin az arc egyik fele tigrincs, másik fele ember, az is elég tutin nézett ki - az tuti, nagyon szépen beletenyereltem ebbe a képbe, nekem is nagyon-nagyon bejön. És régies is, szerintem. ^^ Már csak valami jó aláírás kéne : ) |
| | |
Play By : Haley Ramm
Hozzászólások száma : 47
Kor : 26
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 31 Aug. - 19:11 | |
| Megan tetszik a képed. *-* Egyszer meg akartam ps-elni, hogy a tükörben egy macska nézzen vissza afféle animágusnak, vagy daimónnak. És a képességed is állati, vonzz a hugicád is. ^^ |
| | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 31 Aug. - 15:56 | |
| Ó franc, az ha jól emlékszem pasi, annak anyjának akartam bemesélni magam, akkor mindegy. : D |
| | |
Play By : James McAvoy
Hozzászólások száma : 1244
Kor : 39
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 31 Aug. - 15:04 | |
| Sokszorozódós canon kari is lesz, majd a fiatal Többszörös ember. ^^ |
| | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 31 Aug. - 14:34 | |
| Tök jó, lehet, hogy majd sokára, ha behozom a sokszorozódós karit, akit tervezek, majd független lesz és lehet csábítgatni, hogy melyik csoporthoz csatlakozzon. ^^ |
| | |
Play By : James McAvoy
Hozzászólások száma : 1244
Kor : 39
| | | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 31 Aug. - 13:48 | |
| Olyan gyönyörűen illik a képem az oldal jelenlegi színéhez. *-* *színmánia* |
| | |
ember I just believe my eyes Play By : Rose Byrne
Hozzászólások száma : 433
Kor : 37
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 21:16 | |
| Mutáns testvéreim! Én rövidre zárom a kérdést. Le fogunk ülni Charles-szal, és főleg a saját elgondolásunk alapján - de a javaslatok valamilyen szintű figyelembe vételével - ki fogunk dolgozni egy épkézláb rendszert. Előre bocsátom: egyszerű lesz, nem fogunk maszatolni olyan paraméteren, amelyet kezdő játékosok úgysem érthetnek. Ahogyan már mondtuk, a tapasztalt szerepjátékosok, a moderátorok, de végső esetben a mesélő szava fog dönteni a realitásokról. Nem kívánom senkinek, hogy képzettségpontokat, meg efféléket osztogasson el, akinek csak játszani van kedve. Ez nem egy stratégiai optimalizálós játék, és ebből nem engedek. |
| | |
Törvényen kívüli our time is coming Play By : Főkarakter
Hozzászólások száma : 5
Kor : 28
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 21:05 | |
| Egyetértek az eddigi, adjuk meg a képesség határait, legyünk reálisak és ne legyen olyan szigorú szintezős rendszer felállással. Annyival egészíteném ki, hogy a szakképzettségeket szerintem nincs értelme ugyanígy rendszerezni, egyszerűen túl karakterfüggő, felesleges pontokat feláldozni ilyenre. Konkrét példát hozok fel, Charles Xavier bármilyen pontfejlődés nélkül bárkit leköröz biológiai tudás terén, de például Law feltételezem majdnem minden esetben jobban, pontosabban célba találna egy fegyverrel, és mindkettejüket lekörözné Savannah ha járművek javítására kerül a sor. Természetesen erre az lehetne a megoldás, ha mindenki arra költi a pontjait, hogy a karakter által meghatározott képességeket fejlessze, felhúzza egy nagyobb szintre. Vagy esetleg más képességeket alapszintre hozzon és sokoldalúbb legyen. De ezt játék során is meg lehet oldani, karakterfüggő, hogy ki mivel, hogyan indul, és nyilván gyakorlással, edzéssel, tanulással fejlesztheti a tudását. Azt fogja fejleszteni ami hozzá kell. Ha pedig mást is akar tanulni, alapszinten könnyen megtanulhatja, nem kell hozzá sok idő. Tehát ugyanaz történne mint pontrendszerrel csak maga a rendszer nélkül. Ezen kívül így olyan hibák is kiküszöbölhetők lennének, hogy valaki indít egy diák karaktert, legyen mondjuk egy fiatal lány, akinek nincs olyan sok képzettsége, de rengeteg pontja van... amiket direkt egy képességre, közelharcra koncentrál, de viszont mondjuk azt a fizikai adottságai, vagy a körülmények nem teszik lehetővé. Nem elég erős, izmos, ellenálló, hogy mesteri közelharcos lehessen, nincs is aki kiképezze, nem tudná olyan jól megtanulni stb... És akkor máris megvan a konfliktus a rendszer és a játéktér között. Plusz a játék alatti fejlődés azt a lehetőséget is tartalmazza, hogy a karakterek egymástól tanulva fejlődjenek bizonyos ágakon, amit szerintem a pontrendszer csak nehézkesen tenne lehetővé. Esetleg én valamilyen maximalizált korlátozást tudok elképzelni ilyen téren, hogy kezdetnek indulhat mindenki maximum x képzettséggel, amik y erősek lehetnek és majd később ez fejlődhetne. Természetesen ezt csak extrém esetekben kellene használni ha például indulna egy karakter aki 10-12 magas szintű ismerettel indult, akkor lehessen ezt használni. Én valahogy így képzelném el a rendszert. |
| | |
független loneliness is a gun Hozzászólások száma : 10
Kor : 29
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 20:34 | |
| XP fejlődést én se támogatom, minél jobban el kéne térni amúgy is a többi hasonló oldal rendszerétől, hogy minél egyedibb legyen az oldal a témában. Csak a képességek paramétereinek megadására gondoltam, ahogy azt Raven is írta. Legyünk tisztában mit tudunk és mik a határok a kari számára, így biztosabban mozognának talán a játékosok is. Én mondjuk biztosabban mozgok ha leírom a magamét |
| | |
Play By : Megan Smith
Hozzászólások száma : 44
Kor : 53
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 16:51 | |
| Azt hiszem inkább leadom a Ravenre fenntartott jogomat és másik karaktert kezdek, a canon-ok nekem... nem mennek. Belegondoltam jobban és nem is fognak menni, ha szabad, akkor inkább egy diákot hoznék, már két karakter ötlet is a fejemben van képességekkel. Hogy ezt miért ide írom? Szabad a pálya annak, aki ráutazna Ravenre, tessék csak tessék, lehet írni a pályázatokat, hogy ki szeretné megszerezni, bátran. : )
Egyébként XP osztás alapú képességfejlődésnek én se örülnék annyira, nem kardoskodnék ellene, de nem is támogatnám, inkább csak mindenki vezethetné, hogy éppen hol tart a karaktere az előtörténet aljában, mikre képes, és ha új képesség jut eszébe, akkor beleírja, hogy a fejlődés kövi szintje mi, hogy mindenki lássa reális e és majd a játékon belül a kari egyszer csak megtanulja és fejlődik, alapítók, tanárok jóváhagyásával, vagy nem tudom. Pl. megvan előre a kövi szintje és mese közepén szól a mesélő, hogy "És akkor furcsa módon XYZ, akiről köztudott, hogy jégmanipuláló, de az nem, hogy erre is képes, jégtűket vág reflexből az ellen felé. Új képességre tettél szert, gratulálok!". Jó. Csak példa. |
| | |
független loneliness is a gun Hozzászólások száma : 10
Kor : 29
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 15:32 | |
| Kicsit újraszerkesztettem ezt a hozzászólást Példának ott van Striker fia, aki a második részben volt, sokkal fiatalabb mint Charles, mégis képes volt ráerőszakolni az akaratát, szóval nem minden esetben a kor a meghatározó. Az pedig, hogy mit enged meg induláskor az Admin, hanyas szintről indulhat a kari, ahogy korábban mondtátok, hogy ha ismeri és tudja hogy képes játszani vele, vagy az előtörije alapján erre következtettek, akkor lehet magasabb szintről is. A szinteket nem is úgy képzeltem el, mint egy asztali. Olyan számokba nem is lehetne belemenni, hanem csak alap információkra gondoltam, amik megadják a karakter határait, paramétereit, meddig mehet el. Pl. odaírják a képességekhez, hogy ennyi súlyt tud felemelni, nem csak hogy "Nagyon erős" és kész, vagy hogy "nagy forróságot tud kelteni maga körül", hanem leírja hogy 100 fok, vagy mint telekinetikus, mekkora súlyt tud felemelni és mozgatni, mert ez szerintem megadná a játék realitását, és a mesélő is kiindulhatna tényekből, egyszerűbb lenne, nem kell találgatni hogy most erre képes-e a kari. Ez egyáltalán nem korlátozná le a fantáziát, és mivel az X-Men az egy science-fiction, ennyi tudományos háttéradat a karikról szerintem jó lenne. Az ETket nem mindenki fogja elolvasni, mert pl. én nem úgy akarom megismerni a karit, hanem játék közben, így teljesen objektíven tudok nézni játék közben a karira. ET-t pedig csak azért elolvasni, hogy legyen képünk a képességéről elég hosszadalmas ahhoz képest, mintha csak leírná egy-két sorban a képességének tulajdonságait. Az jobb lenne, mintha csak leírja, hogy "alakváltó" vagy telepata", ezt mindenképpen kicsit részletezni kéne, emrt ebből nem tudja meg a másik játékos, hogy mit is jelent konkrétan. Mert a játékban ha leírja a kari hogy ezt meg ezt csinálja, és a mesélő a reagjában leírja hogy ez nem sikerült, akkor ne panaszkodhasson a játékos, hogy dehát neki ez a képessége, azt hitte meg tudja csinálni. És ha majd a játékosok legtöbbje kérné, lehet hogy érdemes lenne ezt bevezetni, vagy szavazásra bocsájtani, mert lehet hogy úgy nekik is kényelmesebb volna, úgy éreznék ,hogy tényleg reálisan cselekszenek a kariik. Ezt ők tudnák kommentálni, hogy ők hogyan is szeretnének játszani. |
| | |
ember I just believe my eyes Play By : Rose Byrne
Hozzászólások száma : 433
Kor : 37
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 15:19 | |
| Semmiképpen nem lesz szintje a képességeknek, ahogy Charles mondta, elég a realitás és a mesélő. Bizzunk benne, hogy a tapasztalt játékosok megfelelően tudnak segíteni mindenkinek, illetve a játék és az ET kapcsán mindenki meg tudja itélni, hogy kinél miben erősebb, kire milyen hatása lehet. Asztali bonyolításokat nem fogunk csinálni. A játékon lesz a hangsúly, nem pedig a számmisztikán. |
| | |
Play By : James McAvoy
Hozzászólások száma : 1244
Kor : 39
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 15:16 | |
| Igen ám, de a képesség szintje pl. attól is függ, hogy hány éves a kari, vagy mióta gyakorolja rendesen az erejét, és aki ide jön, ugyanúgy mondhatja, hogy na akkor én már 3-dik szinten állok és kész. Meg akkor benne van, hogy aki nem annyira aktív nem fog tudni fejlődni sem, pedig attól még maga a karakter létezik és csinálja a dolgait. Szóval ezért mondom, hogy egy ilyen rendszer asztaliban megállja a helyét, ahol ténylegesen mindenki egyszerre játszik akár egy több alkalmas party-ban, és tud fejlődni, de egy fórumos szj-ben ez nehezen kivitelezhető a fentiek okán.
Tudom uncsi, ha mindig a saját oldalunkat emlegetjük, de ott sincs behatárolva, hogy ki minden fokon ért a kardforgatáshoz, vagy a mágiához, utóbbi valamelyest, de igen minimálisan. A mesélő az, aki főként eldönti, hogy egy harc milyen kimenetellel végződik a leírás, a karakter indoklása, esetleges előtörténete alapján. |
| | |
független loneliness is a gun Hozzászólások száma : 10
Kor : 29
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 15:05 | |
| Rendszer szerintem is kéne, ha nem is ugyanilyen, mert ha összetalálkozik két hasonló képességű kari, két telepata, telekinetikus, vagy egy tűz és egy jég használó, akkor azért a fejlettséget figyelembe kell venni, nem lehet mindent a jó írásra és a mesélőre bízni, az erőszint is befolyásolja a kimenetelt. Pl. ilyen egységes dolgokat kéne, hogy először minden repülni tudó első szinten ilyen gyorsan repül, minden jégmanipulációt űző mínusz valahány és minden tűz manipuláló plusz valahány fokos erővel bír, minden állati kari ilyen fizikai erővel bír, stb. És ha valaki erősebbel akar indulni, akkor a képességének egy más megnyilvánulását le kell húzza. Szóval, hogy meglegyenek a világ mutánsainak ilyen alaptörvényei. És ezeket nem kéne előre kidolgozni, ha csak jön egy olyan játékos, aki olyan képességet akar, akkor kitalálni a korlátait, amit később is használunk majd hasonló esetekben. |
| | |
Play By : Lisa L. M.
Hozzászólások száma : 16
Kor : 26
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül Szomb. 24 Aug. - 14:37 | |
| Szerintem is kéne egy ilyen rendszer. Vagy nem tudom, eddig hogy képzeltétek el a fejlődési és ismertségi fokokat? Mi határozza meg a rangot? Tudom, hogy egyrészt tanár-diák, de nagyvilági színtéren hogyan működnek a dolgok? |
| | |
| Tárgy: Re: Beszélgetés kötetlenül | |
| |
| | | |
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |